ستاره و سحرستاره و سحر، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
مامان زهرهمامان زهره، تا این لحظه: 43 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
وبلاگ امیرحسین و ستاره و سحروبلاگ امیرحسین و ستاره و سحر، تا این لحظه: 5 سال و 27 روز سن داره

امیرحسین و ستاره وسحر

مرد صبور و مهربون من روزت مبارک جان دلم....

1400/11/25 21:24
نویسنده : مامان زهره
74 بازدید
اشتراک گذاری

و این بار برای تو....

تو که آرامش لحظه لحظه ی زندگیمی

یک زمانی تصمیم داشتم تنها باشم اما دلم با تنهایی کنار نیومد.

تو اومدی و همه ی وجودم لبریز از عشقت شد. یک عشق آسمونی و زیبا

زندگی و باهم شروع کردیم با یک دنیا امید و آرزوهای قشنگ

کنارت غم و غصه ای نداشتم و هر چی ک بود عشق بود و عشق

سالها گذشت و گذشت تا رسیدیم به اینجا. کنارهم موهامون سفید شد و

گرد گذر زمان رو صورتمون نشست و چقدر تو زیباتر و خواستنی تر شدی.

خدا به ما ، سه تا گل زیبا هدیه داد و اینطوری زندگیمون با معنی تر و

هدف دارتر شد.

حالا تلاشمون باهم و برای یک هدف

غم و غصه هامون باهم و شادیهامون باهم. حالا فقط کافیه یک نگاه

بندازیم به چشم هم و همه ی نگفته های دل هم و بفهمیم

من تو رویاهام تو رو نه شاهزاده سوار بر اسب سفید می بینم و نه مثل

پرنده تو آسمون

من تو رو بی رویا همینجا در کنار خودم می بینم

نشستی کنار دلم و دوست داشتنت و بلند فریاد میزنی

بی قید و شرط، بی منت، بدون خواهش، بدون التماس

من تو رو دارم و تو اینجایی دقیقا کنار من و من میتونم چند لحظه نگاهت

کنم به وسعت تمام لحظه ها ...

دستام و گرفتی و همه ی وجودم دلگرم از عشقت و بودنت

مرد صبور و مهربون من

جان دل من

همه ی عشق و امید و آرزو و هدف زندگیم

عاشقانه دوست دارم و تا همیشه پات می مونم و به عشقت  و بودنت

افتخار میکنم

روزت مبارک جان دلم....

پسندها (13)

نظرات (7)

مامان زهره و بابا علیمامان زهره و بابا علی
7 بهمن 02 21:40
عید میلاد حضرت علی علیه السلام مبارک باشه بر دختر عمه و پسرعموی عزیز و صبورم، خدا این محبت و زیاد کنه و سالیان سال کنارهم خوش و خرم باشین
مامان زهره
پاسخ
سلامت باشین پسردایی. عید شماهم مبارک. روح دایی عزیزم شاد. دلگیر نباشین
مامان اعظممامان اعظم
7 بهمن 02 21:40
همیشه شاد باشین انشاالله👏👏👏
مامان زهره
پاسخ
سلامت باشی عزیزم. روح دایی عزیزم شاد
فاطمه نظامفاطمه نظام
7 بهمن 02 21:43
عشقتون پایدار دخترخاله جان😍💖 ان شاءالله همیشه در کنار هم خوشبخت ترین باشین🤲😍💖❤️💗🌹❣️
مامان زهره
پاسخ
دورت بگردم عزیزم. عیدت مبارک
معصومه باروئیمعصومه باروئی
7 بهمن 02 21:44
عشقتون همیشگی و پایدار باشه دخترخاله ی مهربونم❤️ روز پسردایی مبارک🙂
مامان زهره
پاسخ
فدای تو بشم عزیزدلم. عیدت مبارک خانووم
معصومه باروئیمعصومه باروئی
7 بهمن 02 21:44
مرسی همچنین❤️❤️❤️ عید شماهم مبارک❤️
بابا مجتبیبابا مجتبی
7 بهمن 02 21:45
❤️❤️🔥🔥😍😍
مامان زهره
پاسخ
❤️❤️❤️❤️❤️ دورت بگردم عزیزم. روزت مبارک🌹🌹🌹🌹🌹
بابا مجتبیبابا مجتبی
7 بهمن 02 21:46
🙏🙏🌺❤️😘